JoomlaXTC Lightbox Component - Copyright 2011 Monev Software LLC
  • google

توسعه ارائه سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL2+) پارس نت در استان
یکشنبه, 17 فروردین 1393
شرکت پارس نت زاگرس اقدام به توسعه ارائه سرویسهای اینترنت پرسرعت (ADSL2+) خود در مراکز مخابراتی استان نموده. لذا متقاضیان از این پس می توانند در مراکز مخابراتی زیر از سرویسهای اینترنت پرسرعت این شرکت استفاده نمایند: - کلیه مراکز مخابراتی شهرکرد و... ادامه مطلب...
آرشیو اخبار

پیش شماره مراکز دارای امکان واگذاری اشتراک ADSL2+

مرکز قندی شهرکرد:3222،3224،3226،3225

مرکز قدس شهرکرد: 3333، 3334،3335

مرکز میرآباد شهرکرد: 3338

مرکز بهشتی شهرکرد: 3227

مرکز چالشتر: 3232

مرکز بروجن: کلیه شماره ها

مرکز فرادنبه: کلیه شماره ها

مرکز فرخشهر: کلیه شماره ها

ادامه ...

راهنمای خطاهای ارتباط با اینترنت از طریق ADSL

چاپ مشاهده در قالب PDF

 

در هنگام اتصال با خطای691 مواجه میشوید؟ 

    ممکن است نام کاربری و یا کلمه عبور خود را به صورت نا صحیح وارد كرده باشید. دقت كنيد که نام کاربری باید حتما با حروف کوچک و به صورت صحیح وارد شود. ضمنا توجه داشته باشید این نام کاربری فقط برای کامپیوتر شما معتبر است و روی خط ADSL دیگری کار نمی‌کند.

    حالت دیگر ممکن است مدت اشتراک شما پایان یافته باشد که می‌باید تمدید اشتراک شود. یا ممکن است برقراری تماس قبل از ۱۰ دقیقه بعد از قطعی ناگهانی باشد 

در هنگام اتصال با خطای678 در WIN XP یا ۶۵۱ در VISTA و WIN 7مواجه میشوید؟ 

 

برخي از عواملي که ممکن است سبب بروز اين مشکل شود عبارت‌اند از: 

        تنظيم همزمان  pppoeروي مودم و ويندوز. (هنگامي که pppoe روي مودم تنظيم شده باشد و كانکشن pppoe بخواهد برروي ويندوز نيز تنظيم شود)

        نصب نشدن صحيح درايور مودم در حالتي که مودم از طريق usb به کامپيوتر وصل شود. 

        تنظيمات اشتباه مودم مانند VPI/VCI. مفادیر صحیح برای VPI 8/VCI 35 میباشد

        خاموش و یا چشمک زن بودن چراغ DSL  یا LINK بر روی مودم.

        بروز قطعي در ديتاي مرکز ارايه دهنده‌ي سرويس ADSL نيز مي‌تواند موجب بروز اين مشکل شود. در اين حالت مشترک نبايد به تنظيمات اينترنت دست بزند و تا رفع مشکل بايد منتظر بماند. درصورت رفع نشدن مشکل حتما با پشتيباني شرکت پارس نت به شماره ۲۲۵۴۷۵۰ تماس بگیرید.

در هنگام اتصال با خطای 769 مواجه می‌شوید؟ 

        ممکن است کارت شبکه دستگاه کاربر نصب نباشد.

        و یا ممکن است کارت شبکه نصب باشد ولی فعال نباشد که می بایست از مسیر Control Panelبه Network Connections رفته و برروی Local Area Connection راست کلیک نموده و گزینه Enable را بزنید